WYPRZEDAŻE

Czas wyprzedaży już się rozpoczął, więc postanowiłam tak jak większość z Was poszukać jakiś super, świetnych, niesamowitych okazji, aby zakupić super duper tanie rzeczy.
Myślę sobie: "Ale super, kupię sobie całą szafę ciuchów!" i co? I DUPA!

 Zawsze ta sama historia, ten sam schemat. Wszystko pięknie ładnie, wchodzę sobie na stronę, znajduję jakiś ładny ciuch i  patrzę... NIE MA MOJEGO ROZMIARU. Krew mnie wtedy zalewa, ale to jeszcze nic. Najlepsze jest wtedy, kiedy wszystko pięknie, ładnie, rzeczy już w koszyku i akurat mam zamiar kupować, kiedy to... OKAZUJE SIĘ, ŻE ZOSTAŁY WYPRZEDANE. Kocham to, po prostu kocham. Stwierdziłam więc, że skoro wyprzedali już rzeczy z moich ulubionych stron, to ja se kupię gdzieś indziej. No i kupiłam. Specjalnie jeszcze szukałam na stronie tych ubrań, które zakupiłam, żeby Wam podlinkować, ale niestety ich już nie zauważyłam.
                                                              
                                                                            H&M

KRÓTKA BLUZKA Z DŁUGIMI RĘKAWAMI ZE WZOREM W KWIATY ok. 45 zł
CZARNE JEANSY SKINNY  ok. 55 zł




 Przepraszam za to jakże profesjonalne pozowanie, :) ale chciałam wam pokazać rękawy bluzki i jakoś te zdjęcia lepiej wyglądały na komórce. Życie...

Jakieś kilka złoty może zaoszczędziłam, więc jestem mistrzem ekonomii.
Co do materiału z H&M nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń, wszystko mi się bardzo podoba, lecz jest jedno ale. Na przesyłkę czekałam 9 dni. Na stronie podane jest oczekiwanie od 3-4 dni od wydania przesyłki, także bardzo się na tym zawiodłam. Czytałam na innych portalach i okazało  się, że inni mają tak samo. To jest chyba jedyny minus jak dla mnie.

 A jak tam Wasze polowanie  na wyprzedaże? :)

Komentarze

Popularne posty