TOP 12 PIOSENEK

Są to piosenki, które na zawsze zapadły mi w pamięć, często lubię do nich wracać i w porównaniu do innych - nigdy się nie znudzą. Każdy z nas ma taką ulubioną listę, a ja postanowiłam Ci ją przedstawić. Być może znajdziesz coś dla siebie :)
                                       Znalezione obrazy dla zapytania music





                                1. Mr. Probz - Waves

Kocham, po prostu kocham. Kojarzy mi się z wakacjami,  plażą, spokojem, ukojeniem. Kiedy jej słucham po prostu unoszę się na falach, w końcu piosenka nazywa się "Waves", czyli fale.


                                                                                                                                                               

                               2. Jaymes Young - I'll Be Good

 Jaymes to mój ulubiony artysta. W swoje piosenki wkłada piękne, czyste emocje, serce i duszę.
Dzięki tej piosence go pokochałam. Spędziłam przy niej dłuuugie godziny i wciąż to robię.

                                                           


                           3. GVERILLA - Na Pocztówkach

Nie mogło oczywiście zabraknąć polskiego rapu. Co do tego gatunku to jestem wybredna, ale ta piosenka mnie urzekła. Gverilla może nie jest zbytnio znany, ale gwarantuję Ci, że będzie.


                                                                                                                                                                

                                  4. Blackbear - idfc

 

        IDFC, czyli I don't fucking care, słuchałam kiedy faktycznie chciałam coś olać. Nie miałam siły na nic, szczególnie na szkołę. Myślę sobie w takich sytuacjach I DON'T FUCKING CARE! Pieprzyć wszystko i iść przed siebie! :)                                


                    5. Filatov & Karas - Time Won't Wait

  
Czas nigdy na nas nie będzie czekał. Ta wakacyjna piosenka dawała mi niezwykłego kopa do działania i dalej daje. 


                                                                                                                                                                

      6. Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz  - Prayer In C (Robin Schulz Remix)

 
I znowu wakacyjna piosenka hehe. Również ją bardzo lubię, zawsze gdy jej słucham przypominają mi się miłe chwile.


                              7. Duke Dumont - Ocean Drive 

 
Przesłuchałam ją chyba z milion razy. Chce się po prostu do niej tańczyć i właśnie to robię na siedząco.


                                                                                                                                                                

                      8. THE NEIGHBOURHOOD - WEST COAST LYRICS

 
Pierwsza piosenka jaką usłyszałam od NBHD i przywiązała mnie z nim na wieki wieków. Niesamowity klimat, niesamowity zespół.
OUTSIDE, THEY SAY IT'S HAPPY HERE,
BUT IT'S DEPRESSING
NA ZEWNĄTRZ MÓWIĄ, ŻE JEST TU RADOŚNIE, ALE JEST PRZYGNĘBIAJĄCO
___________
IF THE SUN WAS GOD, I'D BE COVERED IN FAITH
IF THE OCEAN WAS THE DEVIL, I'D BE COVERED IN HATE 
GDYBY SŁOŃCE BYŁO BOGIEM BYŁBYM OKRYTY WIARĄ
GDYBY OCEAN BYŁ DIABŁEM BYŁBYM OKRYTY NIENAWIŚCIĄ




9. Giles Corey - No one is ever going to want me

 
Troszkę długa ta piosenka, ale jest magiczna. Na początku spokojna, lekka, aż w końcu wszystkie emocje wrzą i porywają. Historia poznania tej piosenki jest taka, że uczyłam się do egzaminu gimnazjalnego i znalazłam prezentację,właśnie z tą piosenką. Dzięki temu uczyłam się prawie kilka godzin.  

I WANT TO FEEL LIKE I FEEL WHEN I'M ASLEEP 
CHCĘ CZUĆ SIĘ TAK, JAK SIĘ CZUJĘ, KIEDY ŚPIĘ 


                                                                                                                                                              

                             10.  WHTKD - Not Missing U

 
Nie byłabym sobą, gdyby nie znalazł się na mojej liście gatunek HOUSE, a ten utwór po prostu jest supcio. Każdą piosenkę WHTKD bardzo lubię i słucham na okrągło. Tyle,  że mam problem z zapamiętaniem nazwy tego artysty i chyba jest to uzasadnione.




                                 11.  Kodaline - All I Want

 
Wzruszający tekst i teledysk.
ALL I WANT IT, ALL I NEED IT IT'S FIND SOMEBODY
WSZYSTKO CZEGO CHCĘ, WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJĘ TO ZNALEŹĆ KOGOŚ


                                                                                                                                                              

                     12. Talking To The Moon Bruno Mars 

  
Nie mogło tutaj zabraknąć tej piosenki, cały jej sens każdy może odczytać inaczej, dla każdego ma coś inną wartość. Uniwersalna i wzruszająca.
IN HOPES, YOU'RE ON THE OTHER SIDE, TALKING TO ME TOO.
OR AM I FOOL,WHO SITS ALONE, TALKING TO THE MOON.
MAM NADZIEJĘ, ŻE JESTEŚ NA TEJ DRUGIEJ STRONIE, MÓWIĄCA/MÓWIĄCY TEŻ DO MNIE.
CHYBA, ŻE JESTEM GŁUPCEM SIEDZĄCYM SAMOTNIE, MÓWIĄCYM DO KSIĘŻYCA.

 

 

 

Komentarze

Popularne posty