JAK BYĆ SZCZĘŚLIWYM


Chyba każdy się nad tym zastanawiał, czyż nie? Jaki jest sposób na szczęście? Otóż nie ma jednego sposobu, dlatego ta książka jest wyjątkowa, ponieważ nie podsuwa ona nam gotowych pomysłów, a jedynie nakłania do obmyślenia pewnych rzeczy.


 Kiedy siedzimy przy tej książce rozważamy nad swoim życiem cały czas. Szczerze to kupiłam ją na "oślep". Nie wiedziałam czego się spodziewać. Kiedy ją po raz pierwszy otworzyłam, pierwszym skojarzeniem było "Zniszcz ten dziennik". Są tam zadania, które mamy wykonać, dlatego takie właśnie było moje skojarzenie. Zadania nie są jakieś wybitnie trudne, ale skłaniają do refleksji, dzięki czemu książka spełnia swoją rolę. Bardzo mi się spodobała. Ciekawe również są sentencje na czarnych stronach, zawsze się nie mogę ich doczekać. Są czasami śmieszne, ale takie prawdziwe. Zachęcam do zapoznania się z książką. Być może i Ty znajdziesz sposób na to jak być szczęśliwym? Planuję napisać kiedyś o moich sposobach na szczęście. :)
  
   


 Oto przykładowe zadanie z książki.














Ja za nią zapłaciłam ok. 20 zł, ale to zależy od księgarni. :)



Komentarze

Popularne posty