ŻYCIE


To właśnie jeden z moich ulubionych cytatów znajdujący się w książce pt. "Oskar i pani Róża".
Muszę się przyznać bez bicia, że przeczytałam chyba 3 lektury w swoim życiu od początku do końca, a jedną z nich jest właśnie ta. Jak bardzo wspaniała jest ta książka pewnie wiecie, a jeżeli nie to gorąco zachęcam do zapoznania się.



Czasami są takie dni, że leżymy i myślimy JAK TO DOBRZE BYŁOBY UMRZEĆ, prawda?
Niech da mi 1000 000 zł ten, kto tak nigdy nie pomyślał.
Całe swoje krótkie życie narzekałam jak to mi źle i jak ciężko, ale teraz zaczyna się prawdziwa jazda bez trzymanki.
Tęsknię za tymi czasami kiedy narzekałam na coś, co teraz wydaje mi się błahe i śmieszne. POWROTU JUŻ NIE MA. To najbardziej mnie przeraża.
Przerasta mnie wszystko. Przerastają mnie miliony zadań domowych. Przerastają mnie tysiące kartkówek i sprawdzianów. Przerasta mnie brak wolnego czasu. Przerasta mnie to, że nie mam kiedy pogadać z rodziną. Przerasta mnie to jak szybko mija czas. Przerasta mnie to, że niektórzy z uśmieszkiem patrzą na moje porażki. Przerasta mnie to, że tak mało cieszę się z życia. Przerasta mnie to, że nie mam czasu na przeczytanie mojej ulubionej książki. Przerasta mnie to, że tak szybko moi krewni odchodzą. Przerasta mnie to, że moja babcia jest chora. Przerasta mnie to, ile na tym świecie dzieje się krzywd. Przerasta mnie to, że nieważne jak się staram i tak wyjdzie do dupy. Przerasta mnie to, że każdy mój dzień jest monotonny i bez sensu. Przerasta mnie wizja życia. Przerasta mnie nadmiar nauki.
Mogłabym tak pisać bez końca, lecz nie chcę Cię przerastać moimi problemami.
Zawsze kiedy czuję się źle, powtarzam sobie ten cytat. Myślę jak to wspaniały będzie kolejny dzień i zawsze się mylę. Coś jest nie tak. Pytanie, czy ze mną?

Komentarze

Popularne posty