COLORISTA


Hej! Od zawsze chciałam zaszaleć z moimi włosami. Niestety zawsze się bałam konsekwencji, dlatego długo zwlekałam, aż w końcu znalazłam moje antidotum. Jest to nietrwała koloryzacja COLORISTA, która utrzymuje się do 2. tygodni. Nie niszczy włosów a dodatkowo je odżywia. Jest tylko jeden malutki problem. Jeżeli włosy są za ciemne kolor w ogóle nie złapie, albo efekt będzie prawie niezauważalny.

Ja COLORISTE zakupiłam w Rossmanie za około 20 zł. Pofarbowałam tylko końcówki, dlatego jedno opakowanie starczyło lecz jeżeli planujesz pofarbować całość- zaopatrz się w dwie sztuki.

W środku znalazłam 2. pary rękawiczek oraz instrukcję i szybko przeszłam do działania :)




EFEKT? ZOBACZCIE SAMI :)

Powiem Wam, że efekt utrzymuje się już troszkę dłużej niż 2 tygodnie i się zaczynam bać :D

Pomimo komentarzy typu: 
WŁOSY CI ZGNIŁY
LEŻAŁAŚ W TRAWIE

jestem zadowolona :) Zawsze to jakaś zmiana.
Pozdrawiam cieplutko!





Komentarze

Popularne posty